Manon in Oslo, Eduard in Krakau - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van eduardenmanon - WaarBenJij.nu Manon in Oslo, Eduard in Krakau - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van eduardenmanon - WaarBenJij.nu

Manon in Oslo, Eduard in Krakau

Door: Manon

Blijf op de hoogte en volg

20 Oktober 2006 | Noorwegen, Oslo

Weer eens een kort berichtje op onze site, maar deze keer vanuit Oslo. Eduard is woensdagochtend naar Krakau vertrokken met de studentenvereniging en ik ben donderdagochtend naar Karen in Oslo vertrokken. Samen, maar toch apart een weekendje weg!

Karen en Huib (Simon) wonen aan de noordkant van Oslo, net buiten de stadsgrenzen. Het is hier erg leuk en ik kan me zo voorstellen dat het in de zomer en winter erg mooi is. Helaas regent het nu waardoor het uitzicht minder is, maar de pret is er niet minder om.
Donderdag hier dus aangekomen. Ik was er om 1 uur dus de hele middag de tijd om bij te kletsen en Simon te bewonderen. Hij is al erg groot, zeker omdat hij pas 4,5 maanden is. Maar echt een schatje. Vandaag zijn we in de buurt naar een winkelcentrum geweest. Het regende namelijk vrij hard en toch wel even fijn om de deur uit te gaan. Het valt me wel op dat een baby veel tijd en energie in beslag neemt en ook zeker beperkingen in de mogelijkheden oplevert. Morgen ga ik daarom ook alleen naar Oslo. Karen en Huib zijn druk zat met andere dingen, dus ga ik lekker alleen bekijken wat ik een jaar geleden maar even of niet gezien heb. Heb er veel zin in, dus gaat helemaal goed komen.

Eduard bevalt het volgens mij ook wel prima in Krakau. De stad schijnt mooi te zijn en de smsjes die ik krijg zijn allemaal erg positief. Vandaag is hij naar Auschwitz geweest en nu kreeg ik in de sms ' indrukwekkend' te lezen. Kortom, we vermaken ons allebei best.

Maar...volgende keer toch weer samen!!

xx Manon

  • 20 Oktober 2006 - 18:29

    Bert En Johanna:

    Hoi schoondochter leuk om weer een berichtje van je te lezen jammer dat het regent,we zullen wel even duimen voor goed weer.Je maakt natuurlijk wel mooie foto's he zodat wij als je weer thuis bent ook iets van al het moois kunnen zien Fijn dat eduard het goed naar zijn zin heeft.Wij zijn benieuwd naar wat hij over Auschwitz te vertellen heeft.Het lijkt ons heel bijzonder om daar rond te lopen.Geniet nog maar zoveel mogelijk de dagen vliegen om denk ik. xx en tot ziens

  • 20 Oktober 2006 - 19:19

    Tilly En Pierre:

    Hoi Manon,

    Alweer op jats. Jammer dat het niet zo'n mooi weer is.
    Fijn weer iets van je te horen.
    Oslo kennen we niet, Krakau wel en Auschwitz hebben we destijds ook bezocht.Als jullie allebei terug zijn moeten we maar eens afspreken.Kunnen we van beiden de verhalen aan horen.
    Geniet nog van de dagen dat je in Oslo bent en doe de groeten aan Karin. (als ze nog weet wie we zijn.
    Veel groeten, Pierre en Tilly

  • 22 Oktober 2006 - 11:02

    John En Tineke:

    Haai Manon Leuk dat het jullie beiden goed bevalt en volgende keer samen is alleen maar en goed teken toch? Misschien ben je terwijl ik dit schrijf alweer op de terug weg ?? We horen elkaar deze week wel Toch nog een goede terugreis gewenst Liefs pap en Tineke

  • 22 Oktober 2006 - 16:42

    Marloes:

    Hallo wereldreizigers,

    Volgens mij zijn jullie op dit moment allebei weer terug naar huis aan het rijden / vliegen. Hoe was het geweest. En wat vond Karen van de kleertjes? Heb je nog lekker kunnen genieten van de stad Oslo? Achteraf is het toch wel een korte trip geweest, da's wel jammer natuurlijk. Maar ik kan me zo voorstellen dat je de smaak te pakken hebt en nog eens een keer wat langer terug gaat, maar dan samen met Eduard. En Eduard, onder de indruk van Auschwitz? Daar willen wij ook nog graag eens een keer heen. Nou, kom goed thuis allebei en hopelijk zien we elkaar heel snel weer.

    Knuffels,
    Loes (en Maurice)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Manon naar Oslo

Recente Reisverslagen:

20 Oktober 2006

Manon in Oslo, Eduard in Krakau

Actief sinds 10 Aug. 2006
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 40535

Voorgaande reizen:

02 Januari 2015 - 08 April 2015

Azie

02 Februari 2012 - 10 Maart 2012

Nieuw-Zeeland

28 December 2010 - 16 Januari 2011

NYC en Mexico

05 Mei 2010 - 27 Mei 2010

Japan, De Mol achterna!

12 Maart 2009 - 04 April 2009

De eerste keer Azie!

16 Oktober 2007 - 15 November 2007

Zuid-Amerika, onze eerste verre reis

15 Juli 2007 - 28 Juli 2007

Eduard naar Noorwegen

19 Oktober 2006 - 21 Oktober 2006

Manon naar Oslo

16 Augustus 2006 - 30 Augustus 2006

Eerste vakantie met de auto!

Landen bezocht: