Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van eduardenmanon - WaarBenJij.nu Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van eduardenmanon - WaarBenJij.nu

Oslo

Door: Eduard

18 Juli 2007 | Noorwegen, Oslo

Hoi hoi,

De reis vanuit Groningen was goed verlopen. We zijn uiteindelijk op zondag in Kungalv terecht komen, deze plaats ligt net boven Goteborg. In Goteborg zelf waren alle campings, vandaar dat we nog iets verder zijn doorgereden. Een mooie camping aan het water en prima sanitaire faciliteiten. Het was een lange dag en we hadden dan ook 1000 km op de teller staan.

De volgende dag redelijk op tijd weggegaan om door te rijden naar een natuurreservaat in Zweden, genaamd Glaskogen. Onderweg ook nog gestopt bij de sluizen in Trolhattan. Was best leuk om even te kijken. Het natuurreservaat was erg mooi en zelfs op de weg naar de camping (slechte weg, waar harder rijden dan 30 km onmogelijk was) een eland gespot. Dat maakte ons bezoek al meer dan de moeite waard. Dinsdag wilde we kanoen, maar door de regen en onweer was dit helaas niet mogelijk. Daarom besloten om door te rijden naar Oslo.
Deze rit verliep goed en gisterenavond nog de stad ingeweest. Vandaag ook veel gezien. Een leuke stad, vooral het Vigelandpark (een park met allemaal beelden) was erg mooi.

Morgen rijden we verder Noorwegen in en zien we wel wat doen en wat het weer ons brengt. Op dit moment schijnt de zon. Tot zover even korte update.

De groeten vanuit Oslo!

• 18 Juli 2007 - 21:08

Marloes:

Hoi Eduard,

Wat leuk om te lezen dat je samen met je vrienden naar Noorwegen bent gereden. Lijkt mij een hele leuke reis, sowieso alleen al om de omgeving. Scandinavie staat toch ook op ons lijstje hoog genoteerd als vakantiebestemming to be. Geniet er van en heb vooral ook veel plezier.

Groetjes uit een (nog) zonnig en warm Limburg.
    Marloes

• 19 Juli 2007 - 11:25

Manon:

Hey lief,

Leuk om een iets uitgebreider verslag te lezen. Ben blij dat het allemaal zo goed gaat en dat Oslo ook jou beviel (nu nog keertje samen heen)
    Veel plezier verder en vooral genieten van de geweldige omgeving.

Dikke zoen!

• 20 Juli 2007 - 17:15

Pierre En Tilly:

Hallo Eduard,
    Op de eerste plaats nog van harte gefeliciteerd met het behalen van je diploma.
    Zo te lezen zit je in een erg mooie omgeving. Wij hebben de scandinavische landen nog nooit bezocht, wie weet worden we door je mooie verhalen nog enthousiast!
    Geniet ervan en veel plezier.
    Veel groeten,
    Pierre en Tilly

• 21 Juli 2007 - 17:16

John En Tineke:

Ha Eduard en natuurlijk ook de rest!Hopenlijk hebben jullie ook het slechte weer achter je gelaten en genieten jullie zo samen daar!Waar jullie inmiddels zijn weten we niet maar genieten doen jullie vast wel!Zonnig als het hier nu weer is genieten wij tussen het werken door daar even van .Deze week nog ff met Manon gebeld Komende week zakt ze geloof ik weer af naar Limbabwe maar dat weet jij vast al Veel plezier nog voor jullie samen ,we kijken af en toe wel eens waar jullie zitten Dikke kus John en Tineke

• 27 Juli 2007 - 16:47

Manon: