De mol achterna - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van eduardenmanon - WaarBenJij.nu De mol achterna - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van eduardenmanon - WaarBenJij.nu

De mol achterna

Door: Manon

25 April 2010 | Nederland, Arnhem

Hallo trouwe volgelingen,

We gaan 'De Mol' achterna! Nadat we zelf 10 weken lang trouw gekeken hebben naar 'Wie is de Mol?' in Japan, mogen we dit bijzondere land nu bijna zelf gaan beleven. We zijn zeker van plan om weer reisverslagen bij te houden zodat jullie op de hoogte blijven van waar we uithangen en wat we beleven.

Nu nog even in Arnhem, maar vanaf 5 mei weer even ergens anders....

We'll keep you posted!

XX

• 30 April 2010 - 11:53

Sandra:

Hey Eduard en Manon,

Wat een mooi vooruitzicht!
    Ik wens jullie alvast een hele fijne reis! We gaan proberen op 4 juni te komen, mits we de kids uitbesteed krijgen.

Fijne vakantie! Geniet ervan!

Groetjes, Sandra

• 04 Mei 2010 - 20:31

Kim:

Zo, nu wordt t echt spannend. De laatste kus vandaag aan jullie gegeven en vanaf morgen zitten jullie aan de andere kant van de wereld!! nogmaals heel veel plezier en geniet van deze bijzondere belevenis!!
    We love you!!
    dikke xxx Kim en de men

• 05 Mei 2010 - 16:40

Tineke:

Hela wereldreizigers!Na ons telefoontje van gister ben ik natuurlijk gelijk even op jullie site gegaan.Jullie zweven nu ergens in het luchtruim op weg naar een nieuw avontuur Super!!Ik ga jullie weer lekker volgen,geniet ervan Ik kijk uit naar jullie reisverslagen Dikke xx