Pfff, zo lekker slapen...... - Reisverslag uit Tokio, Japan van eduardenmanon - WaarBenJij.nu Pfff, zo lekker slapen...... - Reisverslag uit Tokio, Japan van eduardenmanon - WaarBenJij.nu

Pfff, zo lekker slapen......

Door: Eduard

06 Mei 2010 | Japan, Tokio

He hallo,

Even een kort bericht. We zijn goed aangekomen in Tokyo!!
Alleen erg moe, weinig geslapen tijdens vlucht,dus nu even berichtje vanuit hotel en zo even wat slaap inhalen, voordat we verder op pad gaan.

Vlucht was prima, eigen TV-schermpje, dus dan komen we de tijd wel door.

We zullen snel een volgend bericht schrijven, als we iets meer van Tokyo hebben gezien.

Groetjes vanuit Japan!!

PS Mijn telefoon doet het hier niet, dus alleen bereikbaar via hier of de mail.

• 06 Mei 2010 - 07:28

Loes:

Heel heel veel plezier. X

• 06 Mei 2010 - 07:50

Janneke:

ha Noon en Eduard,

nu kan t pas echt beginnen! Have fun!

• 06 Mei 2010 - 09:20

Gootje:

Fijn om te lezen dat jullie goed zin aangekomen!
    En Remco zegt nog ebsdankt voor de sms op het vliegeveld, haha ;)

We hebben een bod gedaan!!!!!!!!!!!

oja en veel plezier in Tokyo hè :)

kus Go

• 06 Mei 2010 - 12:15

Simon:

Koffie apparaat werkt nog steeds. Iets stoms overkomen. Heb vergeten op 04052010 een afspraak die ik gemaakt had op 05052010 af te zeggen. Kon de klant telefonisch niet meer bereiken. Je snapt het al! Op 05 mei 's morgens vroeg om 10:00 het gesprek toch moeten voeren (klant had erop gerekend). Toch nog leuk gehad. Nieuwe klant; uitgebreide FIKO, 2 overstapservices, plp 1000,- en CC. Kon helaas de hypotheek en de verzekeringen niet overnemen. "Zandschulp".
    Zit nu opgescheept met ene Van Ooij, maar ja beter dan ene ZB. Hei Eduardo ga lekker met z'n tweeën genieten en VOORAL VAN ELKAAR dan zie ik je graag gezond weer terug. Let niet op mijn gramaticale klunsjes. Sayonara S. Nakamura.

• 06 Mei 2010 - 19:02

Pa En Ma:

Hallo,fijn dat jullie reis zonder oponthoud verlopen is. Wij zijn Emmerich nog even in geweest,aan de Rijn op een terrasje gezeten.Alvast als voorproefje op volgende week een lekker stuk gebak gegeten.Daarna samen met Willian en Tymen en Eefje naar de optocht gekeken in Voorthuizen.Heel veel plezier samen!xx

• 06 Mei 2010 - 20:17

Raymond, Inge En Pap:

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen in de grote metropool van Japan.

Veel plezier.
    Groetjes

• 07 Mei 2010 - 11:44

Zefanja:

Edu & Manon,

Heel veel plezier en geniet optimaal van alle indrukken en vooral de overheerlijke sushi.
    Daar ben ik toch echt wel een beetje jaloers op.

• 07 Mei 2010 - 13:07

Mia En Hub:

hallo wereldreizigers

Heb daar heel veel plezier en pas goed op elkaar. Hub zegt dat die jappanners allemaal opelkaar lijken en aangifte dan moeilijk wordt.

We houden de site in de gaten

• 07 Mei 2010 - 20:13

De Buurtjes:

Hey Eduard & Manon,

goed te horen dat jullie goed aangekomen zijn! Wij houden intussen jullie huisje een beetje in de gaten :-) We wisten niet dat jullie allemaal nieuwe apparatuur krijgen? Ze hebben vandaag alle oude opgehaald ;-) grapje uiteraard!

Geniet van jullie reis, geniet van de tijd en van het eten natuurlijk (al bijzondere dingen gegeten???).

Groetjes van de buurtjes

• 08 Mei 2010 - 16:00

Mijke, W. En L.:

hee Eduard en Manon,

fijn dat jullie een goed reis hebben gehad. Ik was bijna vergeten een berichtje te typen. Dus bij deze, beter laat dan nooit.
    Hoop dat jullie lekker kunnen genieten en veel te vertellen hebben als jullie Tokyo hebben gezien.

Groetjes Mijke, Willian en Laurens.

• 09 Mei 2010 - 08:21

Tineke:

Hoi allebei Fijn dat jullie goed aangekomen zijn!Het is daar vochtig warm of lekker warm met 28graden en een wolkje?? Ben echt benieuwd wat jullie allemaal gaan zien en hoe jullie het gaan beleven Weer een totaal ander land met een andere cultuur enzo.Hier schijnt vandaag gelukkig ook het zonnetje dus we gaan een beetje genieten (en vanavond werken.Tja wij wel!!) Hopenlijk dadelijk lekker uitgerust en dan lekker genieten Take care XXXX

• 18 Mei 2010 - 16:25

Dirk En Moniek:

Ha Eduard en Manon!

Wat leuk om jullie reisverslag(en) te lezen! Klinkt wel erg bijzonder, Japan! Zo te zien hebben jullie het ook erg goed naar jullie zin!

Wij zijn in ieder geval benieuwd naar alle foto's! ;-) Daar moeten we maar gauw na jullie terugkomst een keer voor afspreken!
    Maar goed, nog niet aan de terugkomst denken, dat duur nog twee weken!!

Veel plezier nog daar en geniet er van!!

Liefs, Dirk en Moniek