Lots of fun in The Big Apple - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van eduardenmanon - WaarBenJij.nu Lots of fun in The Big Apple - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van eduardenmanon - WaarBenJij.nu

Lots of fun in The Big Apple

Door: Manon

30 December 2010 | Verenigde Staten, New York

Hallo allemaal,

Hier dan eindelijk een berichtje.
Het wordt een kort stukje want internet op de computer werkt niet, dus typen op de telefoon van Eduard.

Maar hier zijn we dan! De eerste 2 dagen zitten erop en het is echt gaaf. Al heel veel kilometers te voet afgelegd en daardoor al heel veel gezien. Gisteren begonnen met wandeltocht van Central Park naar zuiden van Manhattan, oftewel 62 blokken verderop. Vandaag iets meer metro met absoluut hoogtepunt de wandeltocht over brooklyn bridge. Echt uniek. Uiteraard ook een bezoek aan times square by night en de grote kerstboom bij rockafeller center.

Inmiddels is het 10 uur geweest en zitten we moe maar voldaan op onze hotelkamer. Raymond is zijn nieuwe cd's aan het bekijken, Eduard leest zijn VI en Inge eet snoepjes en kijkt in de reisgids voor morgen. Kortom vermaken ons prima.

En voor de twitter volgers: gewoon de website uit het vorige berichr intypen en daar lezen wat we allemaal beleven. Alleen als je terug wilt reageren, dan moet je je aanmelden. Maar gewoon lezen is dus al genoeg. Op mijn hyves staan dan dezelfde berichten. We zijn dus goed te volgen!

Alvast een gooie roetsj en misschien volgt nog een berichtje vanui NYC en anders hasta luego in Mexico.

Xx

• 31 December 2010 - 06:50

Jans:

wauw! Bij het lezen van dit bericht flitsen alle amerikaanse films en series die ik ken door mn hoofd!

Gaaf,hoor!

Grtz daar!

• 31 December 2010 - 08:26

Willian&Laurens:

Hee Eduard en Manon,

fijn dat jullie het leuk hebben. Cool, dat jullie over de bekende brug gekomen zijn. Echt gaaf! Geniet ervan. Goede jaar wisseling. En ook de groeten aan Inge en Raymond.

Groetjes Willian en Laurens.En kus van Mijke.

• 31 December 2010 - 16:52

Tineke En Pap:

Ha daar Nou dacht ik al een berichtje te hebben getypt bij jullie en ik vind het nu niet meer terug????Tja de pc is niet echt mijn ding.Ook jullie wensen we alvast een hele gooie roetsj en een goede vlucht naar Mexico.Leg de zomer t-shirts maar vast boven op in de koffer .Wat een verschil zal dat zijn.Heerlijk onder de Mexicaanse zon!!!!En wij hier nog steeds door die vieze koude sneeuw baggeren Bleeeeh Enfin het is jullie van harte gegund Tot gauw weer in het volgende verslag Dikke xxx

• 31 December 2010 - 17:15

Kim En Maarten:

Hey jongens,
    jullie ook een gooie roetsj (niet letterlijk hè!!)
    Wij zijn er klaar voor, Max is bij oma en de bubbels staan koud!!
    Jullie moeten nog een paar uurtjes langer wachten!! Maar dan knalt t wel daar in NY!! Heel veel plezier vanavond!
    Liefs xxx

• 31 December 2010 - 23:05

Mam En Huub:

Voor jullie nog te vroeg maar toch een gelukkig en gezond 2011!!!!

• 31 December 2010 - 23:45

Pa En Ma:

Hallo lieve luitjes,
    Wij willen jullie ook alvast een heel gelukkig,gezond en liefdevol jaar toewensen! Nou het jaar begint straks voor jullie wel heel bijzonder hoor. Julie hebben al weer mooie dingen gezien en nog lekker veel dagen voor de boeg dus heel veel plezier met z'n viertjes.
    Ook Inge en Raymond een heel gelukkig 2011 gewenst.

Groetjes en een dikke pakkerd.