1e indrukken van Mexico - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van eduardenmanon - WaarBenJij.nu 1e indrukken van Mexico - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van eduardenmanon - WaarBenJij.nu

1e indrukken van Mexico

Door: Eduard

03 Januari 2011 | Mexico, Mexico-stad

Dag allemaal,

Na ons avontuur in New York zijn we zaterdagavond om 23.30 uur plaatselijke tijd in Mexico City aangekomen, het tijdsverschil is nu 7 uur.We hadden hectische taferelen verwacht met schreeuwende mensen en honderden taxichauffeurs,zoals in Lima. Echter, wat een rust! Mooi stentje voor taxi, je wordt niet afgezet en een veilig gevoel,prima dus.

Aangekomen in het hostel bleek de reservering niet te kloppen, deze stond voor een andere datum, gelukkig was er nog plek, want we waren wel weer aan wat nachtrust toe. Na redelijk geslapen te hebben,aangezien het mooie hostel ontzettend gehorig is, zijn we de stad ingegaan.Lekker genieten van het zonnetje!!

Op de zocalo, het grote centrale plein, was van alles te zien. Er is momenteel een festival ter voorbereiding op Drie Koningen. In deze periode ligt er zelfs een ijsbaan op het plein! Grappig bij 20 graden!

Veel gelopen en veel gezien,allemaal leuk!Nu ontbijten en dan naar een tempel net buiten de stad. Vanavond pakken we de nachtbus naar Tuxtla Gutierrez, een ritje van 12 uur, maar gelukkig hebben we een luxe bus. Komt dus helemaal goed.

Tot snel!

• 03 Januari 2011 - 14:42

Pierre En Tilly:

En wij maar bibberen van de kou hier!
    Kunnen jullie een beetje zon sturen?
    Heel veel plezier in Mexico.
    Veel groeten, ook voor Inge en Raymond.

• 03 Januari 2011 - 14:43

Pierre En Tilly:

En wij maar bibberen van de kou hier!
    Kunnen jullie een beetje zon sturen?
    Heel veel plezier in Mexico.
    Veel groeten, ook voor Inge en Raymond.

• 03 Januari 2011 - 15:52

Kim:

Hey,

Mexico...Mexico....
    Me...xi....hi.....coooooooo!!!
    Het land van al mijn dro..ho..men!!

Mooi hè! Have fun daar, miss you allemaal!
    Ik tel al stiekem af naar de 16e. Vooral omdat Maxje dan jarig is, maar ook omdat ik jullie dan weer zie!!

Liefs dikke xxx van jullie "zieke" zusje (lig met fikse keelpijn in bedje!!)

• 04 Januari 2011 - 08:41

Heleen:

Dag lieve mensen,

Natuurlijk had ik jullie site alweer gevonden :-) Klinkt héél goed zo'n combi NYC en Mexico!! Wat een super goede start van het jaar!! Heel veel plezier nog, en ik lees vanaf hier mooi weer mee.
    Liefs xx Heleen

• 04 Januari 2011 - 11:03

W,m & L.:

Hee reizigers,

wat apart! Een ijsbaan met 20 graden. Hoe houden ze dat goed, vraag je je dan af.
    Wel fijn dat er nog plek was in de hostel!
    Groetjes van ons.

• 05 Januari 2011 - 09:18

Monique & Richard:

Hallo vakantiegangers,
    Allereerst onze beste wensen voor een mooi, sportief en liefdevol 2011, met nog meer mooie reizen! We kijken alvast uit naar de live-verhalen en tot die tijd wensen we jullie nog heel veel plezier in Mexico!

Groetjes,
    Richard & Monique

• 06 Januari 2011 - 08:56

Gootje:

Hey hallootjes!

Klinkt goed hoor allemaal :)
    Ben echt stikjaloers ;)
    Manon, vandaag het gesprek met de kritische projectgroep, maar maak je geen zorgen, gaat helemaal goedkomen!

x Go

• 06 Januari 2011 - 11:45

Tineke:

HA daar Sorry voor de wat late reactei maar druk druk met de flat van Patricia! S avonds gevloerd op de bank en vroeg naar bed.Dus nu even snel jullie verslag lezen.Wat een heerlijkheid dat het daar 20 graden is Dat wil ik ook!!!!! Hier is het geluykkig flink aan het dooien ,heowel het op sommige plekken nog net een ijsbaan is,maar dan anders als dei bij jullie daar.
    Kan je wel leuke foto s van maken,schaatsen in je bikini ofzo. Jullie zullen vast alweer heel wat ondernomen hebben en allerlei moois gezien hebben Ik blijf jullie volgen Have fun Dikke kus Tineke

• 06 Januari 2011 - 11:47

|Tineke:

Hmmm geschreven stukje niet gelijk nagelezen, sorry voor de taalfouten!! Haastige spoed he..... xx