Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van eduardenmanon - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van eduardenmanon - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Manon

02 Februari 2012 | Nederland, Arnhem

Hallo trouwe volgers,

Na een pauze van een jaar op deze weblog, mogen we vandaag eindelijk weer een reisverslag plaatsen. Vandaag vertrekken we namelijk naar Nieuw-Zeeland. In april de tickets al geboekt en nu eindelijk klaar om ook daadwerkelijk in het vliegtuig te stappen.

Voor wie het nog niet wist, we gaan 5 weken rondtrekken op zowel het zuider- als het noordereiland van Nieuw-Zeeland. Vandaag vliegen we naar Seoul waar we dan morgen na een paar uur tussenstop doorvliegen naar Auckland. Zaterdagochtend NZ-tijd komen we daar aan. Om alvast een beetje aan het tijdverschil te wennen, zijn we gisteren om 9 uur gaan slapen en vanochtend om half 5 opgestaan. Eduard zit nu naast me te lunchen ;-)

Na aankomst in Auckland hopen we snel weer een berichtje te plaatsen.

Tot dan?

xx Eduard en Manon

• 02 Februari 2012 - 08:10

Fam. Kroon:

Veel plezier en we zijn weer benieuwd naar jullie verhalen!!

Groetjes uit Voorthuizen

• 02 Februari 2012 - 08:32

Huib& Karen,og Barna:

Ønsker dere god tur!

• 02 Februari 2012 - 08:51

Heleen:

Heeeeel veel plezier!! Ik realiseerde me gisteren dat jullie al bijna gingen, kreeg jullie niet meer te pakken, maar als jullie terug zijn wil ik de verhalen weer horen en de foto's zien. Ben benieuwd!! Geniet er van!
    Xx

• 02 Februari 2012 - 08:53

Mery:

had mij maar mee gevraagd xxxx is hier super koud.

• 02 Februari 2012 - 09:58

Miranda:

Klinkt super!! Gideon is er ook eens geweest en heeft me beloofd mij ook een keertje mee te nemen! .... Dus ik hoop dat jullie met hele mooie verhalen thuis gaan komen, die hem misschien wel weer de kriebels gaan geven om z´n belofte na te komen.... ;-). Een hele mooie reis toegewenst!!
    Groetjes, Miranda.

• 03 Februari 2012 - 07:53

Manon:

Leuke, maar koude dag in Seoul gehad, nu klaar voor 2e deel van onze vlucht. We hebben plekken bij de exitseat, dus hopelijk slapen we als roosjes! Over 12 uur in Nieuw-Zeeland.... Joehoe!!!!

• 03 Februari 2012 - 08:38

Janneke:

en ik ga, na een jaar, weer een beetje met jullie mee op reis!

• 03 Februari 2012 - 21:44

Pa En Ma:

Hallo lieve luitjes, om tien voor tien jullie berichtje gekregen. Fijn dat de vliegreis goed verlopen is. Zijn benieuwd of de slaaptabletjes sterk genoeg waren om jullie een tijdje onder zeil te houden, of dat jullie nu een beetje gaar zijn. Nu gaat het eigenlijk pas echt beginnen,we zijn dan ook heel nieuwsgierig naar wat we allemaal te lezen zullen krijgen.
    Veel plezier! xx

• 04 Februari 2012 - 17:02

Tineke:

Ha reizigers!! Hopenlijk zijn jullie na al die uren reizen goed aangekomen op plaats van bestemming en een beetje bijgekomen van de lange reis. Spannend hoe het allemaal gaat lopen .Hoe is het weer daar? Vast een stuk zomerse dan hier.Gister weer chaotische taferelen in ons kippenland door sneeuwval in het westen en dat kon natuurlijk weer niemand verwerken,inclusief het trein en bus verkeer haha,.Enfin ik ga jullie weer lekker volgen de komende weken Geniet! xxx

• 05 Februari 2012 - 20:11

Tymen En Eefje Brink:

We wensen jullie veel plezier en geniet van deze reis

• 07 Februari 2012 - 10:48

Lang Geleden...:

Nou inderdaar even geleden dat jullie via deze weg een reisverslag hebben neer kunnen zetten. Wel weer erg leuk om jullie belevenissen te lezen.
    Hier is het koud, erg koud. Maar met een beetje geluk wordt deze koud beloond met een Elfstedentocht. We blijven duimen.
    Genietse met z'n 2en!!
    Groetjes uut Lunteren.

• 08 Februari 2012 - 08:03

Go:

Ik ben heel benieuwd naar de verhalen :) Nu al zin om het reisverslag van Abel Tasman te lezen :)

Hier alles goed hoor, de laatste loodjes voor de vakantie en dan heerlijk een weekje wintersporten!

Liefs uit Arnhem!

• 08 Februari 2012 - 18:00

Raymond En Inge :

Hallo luitjes, wachten vol smart op het verslag met jullie eerste indrukken. Geniet van jullie reis, liefs

• 09 Februari 2012 - 15:47

Hartger:

Hee, vermaken jullie je? Al met de auto op pad? Had jullie eigenlijk een stapeltje visitekaartjes mee moeten geven... nou ja, vertel de mensen daar dan maar over onze prachtige appartementen.... Mond op mond reclame werkt uiteraard het beste. Een groter bereik is er immers niet.. Geniet van de vakantie! X