Bijna.... - Reisverslag uit Otterlo, Nederland van eduardenmanon - WaarBenJij.nu Bijna.... - Reisverslag uit Otterlo, Nederland van eduardenmanon - WaarBenJij.nu

Bijna....

Door: Manon

16 Oktober 2007 | Nederland, Otterlo

Eindelijk is het dan zover. Of ja, bijna!
Morgen rond deze tijd zitten we in het vliegtuig en vliegen we ergens boven de Atlantische oceaan, want we gaan naar Zuid-Amerika!!!

De komende maand gaan we proberen jullie regelmatig op de hoogte te houden van wat we allemaal beleven in Peru en Bolivia. Maar uiteraard vinden we het ook leuk om jullie nieuwtjes te lezen, dus zeker reageren!

Nu snel de laatste spullen inpakken....

Dikke kus (nu nog uit Otterlo)
Eduard en Manon

• 16 Oktober 2007 - 19:03

Karin:

Natuurlijk meteen wéér een kijkje genomen op jullie site en zie daar, een opwarmertje voor wat komen gaat. Ik wens jullie nogmaals een héle fijne reis vol avonturen! Ik zal jullie belevenissen blijven volgen.

Liefs,
    Karin

• 17 Oktober 2007 - 08:12

Cecile:

Goede reis (nu?) en natuurlijk heeeeel veel plezier, maar dat zal vast wel lukken. Ben erg benieuwd naar de verhalen en de foto's!

XXX
    Cecile

• 17 Oktober 2007 - 08:54

Daantje:

Helemaal geen tijd gehad om je terug te bellen en nu ben je al weg, dus bij deze: EEN HELE FIJNE VAKANTIE!!!!!!!!!!
    We zullen jullie volgen via de site.
    Liefs Daan en Berry

• 17 Oktober 2007 - 14:52

Tineke:

Nou als jullie dit gaan lezen zijn jullie dus op de eerste bestemming met een internet aansluiting en dus een heel eind uit de buurt!!Ga er lekker van genieten en zet voorlopig alle hollandse sores lekker uit jullie hoofd!We kijken uit naar jullie eerste verslaggeving Ben echt benieuwd.Alvast veel plezier en houd ons goed op de hoogte daar waar het kan Dikke kus en take care Pap en Tineke.

• 17 Oktober 2007 - 20:54

Maurice&Marloes:

Ha Globetrotters (en dat gevoel zullen jullie ook vast hebben na die lange reis),

Als jullie dit lezen, zijn jullie gelukkig veilig geland :-) en al aan het genieten van de eerste bestemming. Geniet van dat heerlijke sterren-hotel en neem het er maar van, want je weet maar nooit waar je in de komende weken terecht komt. Wel heerlijk avontuurlijk op die manier! Geniet lekker van de vakantie, snuif die cultuur goed op en laat de vakantievitamines goed op jullie inwerken. Tot gauw!

Liefs,
    Loes (en natuurlijk Maurice)

• 18 Oktober 2007 - 04:39

Raymond En Inge:

Waarschijnlijk zijn jullie nu aangekomen, en vast ook heel moe! Heel veel plezier en geniet ervan, want er staat jullie heel veel moois te wachten. Verder ook veel succes met alles wat jullie op de planning hebben.

Veel liefs