Paradijs op aarde, zelfs onder water! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van eduardenmanon - WaarBenJij.nu Paradijs op aarde, zelfs onder water! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van eduardenmanon - WaarBenJij.nu

Paradijs op aarde, zelfs onder water!

Door: Manon

25 Maart 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Lieve allemaal,

We zijn in het paradijs beland, althans voor ons voelt het nu zeker zo. Broerlief had gelijk: Perhentian is het geworden. We wilden heel graag naar Redang, maar daar kon je alleen heen als je een totaalpakket nam voor een resort en we zijn toch nog net avontuurlijk genoeg om ons eigen eten uit te zoeken!

Perhentian dus. Het zijn 2 eilandjes aan de oostkust van Maleisie. We hebben gekozen voor het grotere eiland zodat we weliswaar iets meer betalen voor ons hutje, maar dan ook maar op 20 meter afstand van de zee 'wonen' Wat wil een mens nog meer....

Maandag zijn we hier aangekomen en sindsdien vooral veel niks gedaan. Maar vanmorgen wel wat actie: we hebben een introductie duik genomen. Het was supergaaf. We zijn tot 7,5 meter onder water geweest en voelde ons eigenlijk best stoer. (op de foto zien we er natuurlijk ook heel stoer uit!!).Tja en zoals we zijn, willen we nu natuurlijk ook een keertje ons padi halen (duikbrevet) maar hebben besloten dat dit toch maar even moet wachten....

Verder doen we dus niet zo heel veel, behalve luieren, eten en lezen. Erg fijn dus. Een biertje voor Eduard zit er helaas niet in omdat we in een 'resort' zitten waar ze geen alcohol verkopen. Vanavond gaan we eens verderop kijken, dus wie weet...

Internet is hier 6x zo duur als op het platteland, dus deze keer kort berichtje. We gaan vrijdag naar Kota Bharu en vliegen zaterdag dan naar Singapore. Maar voor nu...no worries: we genieten en genieten en genieten en...zucht....

xx

• 25 Maart 2009 - 10:43

Inge:

Ha Beide,

Wat een onwijs gave ervaring...op een paradijs, lekker genieten en dan ook nog duiken....ben jaloers!!!!

X

• 25 Maart 2009 - 11:07

Raymond En Inge:

Oh wat klinkt dat zalig! Lekker niksen in de zon. een boek lezen en een beetje genieten van wat er om je heen gebeurd.
    Af en toe je maag vullen en dan weer niksen!!!
    Ook dit hoort bij de vakantie, dus neem er lekker jullie tijd voor, morgen of overmorgen kunnen jullie weer rennen. Geniet ervan, maar dat lukt zo te horen al.
    Raymond en Inge

• 25 Maart 2009 - 11:17

Willian En Laurens:

Zo zo, dat is echt wel gaaf zeg!!! Gaan ze gewoon ff duiken!! Dat lijkt mij nou helemaal geweldig. Om gewoon eens de wereld daar beneden te zien. Succes met het vinden van een biertje en genietse maar weer.

groetjes van ons.

• 25 Maart 2009 - 11:19

Huub:

en wij maar ploeteren en werken,enn jullie ons maar wat de ogen uit steken,maar ja je krijgt wat je verdiend he,jongelui geniet er maar mooi van. gr huub

• 25 Maart 2009 - 12:45

Tineke:

Ooooooooooooohh ............ wat vreselijk akelig om daar te vertoeven!!!Nee hoor geef mij maar een lekkere werkdag met buiten veel wind , regen/ hagel en allerlei andere ellende!!!! Een welgemeend advies: BLIJF WAAR JE BENT!! Dikke kus Xxxxxxxx

• 25 Maart 2009 - 16:02

Kim En Max:

Waaaaaaaaaah, vette shit!! Dat klinkt heeeeeerlijk! Wij kunnen alleen ff snel tussen de buien door naar buiten en dan ook nog met de dikke muts op!! Jongens geniet ervan!

Max is gisteren voor het eerst bij opa en "oma" tineke geweest en mama lekker naar de bios met de meiden. Hij vond het geweldig en zij ook natuurlijk!! Heb nog wat foto's van m laten afdrukken, voor jullie ligt er ook een stapeltje klaar!

Laat t jullie goed gaan daar! Liefs en dikke natte XXX

• 25 Maart 2009 - 18:11

Pa En Ma :

Hallo, wat grappig dat jullie nu op plaatsen komen waar hartger en narda ook zijn geweest.Kunnen jullie controleren of het echt zo geweldig mooi is.Maar zo te lezen klopt dat wel hé.Nou dat duiken lijkt me ook een hele belevenis,daar zou ik weer te bang voor zijn. Nou manon ik ben ook heel benieuwd naar de foto's die voor jou klaar liggen. Ik wil die stoere bink met z'n natte zoenen ook wel eens zien. Veel plezier maar weer.xx

• 26 Maart 2009 - 07:22

Mam:

Waaaaaaaaaauuuuuh....Jeetje mina. Wat 'n vakantie en een avonturen! Neem de goede raad van Tineke maar aan want de winter is hier zo ongeveer teruggekomen. Naat, kaat en schroevelechtig!!!

Genietse. XXXXX

• 26 Maart 2009 - 10:30

Heleen:

Wat lekker!!! Wat ziet dat er goed uit zeg. Kan alleen maar zeggen: blijf genieten!!

Dikke kus x Heleen

• 26 Maart 2009 - 15:17

Go:

ik = jaloers!!!!
    Geniet ervan :)

x vanuit een druilerig Papendal

• 27 Maart 2009 - 17:39

Hartger En Narda:

Zo zo, om nu een leuker verhaaltje dan jullie te schrijven lukt niet... dus schrijven we maar niets........X