Bijna weg voor een tocht van 4 dagen!! - Reisverslag uit Arequipa, Peru van eduardenmanon - WaarBenJij.nu Bijna weg voor een tocht van 4 dagen!! - Reisverslag uit Arequipa, Peru van eduardenmanon - WaarBenJij.nu

Bijna weg voor een tocht van 4 dagen!!

Door: Eduard

24 Oktober 2007 | Peru, Arequipa

Hoi hoi,

Even snel een bericht vanuit Arequipa. We zijn gisterenochtend goed aangekomen met de nachtbus. Het was eerst even wat draaien maar uiteindelijk allebei een paar uurtjes geslapen.

Gisterenmiddag door de stad gelopen, een busticket geregeld voor zondag naar Puno, en de trek van de aankomende dagen bevestigd. En nu zitten we er helemaal klaar voor en worden we over 10 minuten opgehaald. Zaterdagavond dus terug en dan waarschijnlijk een nieuw bericht.
We slapen 2 nachten in een hotel en gaan 1 nacht kamperen. Erg spannend!!

Goed te horen dat bij jullie allemaal ook alles goed is en elke weer fantastisch om jullie nieuwe reacties te lezen.

Mam voel jij je al beter?
Kim hoe is het afgelopen met het huis?
Narda super dat het feestje leuk was en al definitieve reisplannen?
Inge jouw smsjes zijn dus aangekomen.
En pa en ma die van jullie ook.
En pap:Enjoy!! (tineke, volgende keer toch maa mee!)

Voor de rest natuurlijk iedereen bedankt voor de superleuke reacties!.

Dikke kus!!

• 24 Oktober 2007 - 21:23

Raymond En Inge:

Hallo reizigers,

Het klinkt echt allemaal super spannend. Ik hoop dat jullie ook een mooie ervaring rijker worden in de canyon.
    Jullie lezen dit natuurlijk pas als jullie alweer voorbij is, maar toch veel plezier.

Liefs, Raymond en Inge

• 24 Oktober 2007 - 21:25

Inge:

Oeps foutje in de tekst, maar jullie begrijpen wat ik bedoel!!!!

• 25 Oktober 2007 - 07:28

Jans:

ha! Rusten jullie ook een beetje uit op die vakantie, of nemen jullie maar snel weer vakantie als je terugbent?!

Enjoy! Grtzz

• 25 Oktober 2007 - 07:51

Laurens En Willian:

Hee hee,
    Lijkt me inderdaad wel lekker als je dan toch een beetje kunt slapen. Hou het kort. Veel plezier en tot gauw.

Grtz ons.

• 25 Oktober 2007 - 12:23

Tineke:

Ha avonturiers!Op het moment dat jullie dit gaan lezen hebben jullie de 4 daagse tocht er op zitten En.......?? Hartstikke nieuwsgierig zijn we natuurlijk!!Ik weet niet hoe de canyon er uit zien maar ik denk overweldigend dus hoe de afgelopen 4 dagen er uit zagen dat horen we nog Fijn die ezels want ik begrijp dat jullie daar alles te voet doen?? Tja zo n reisje NY is super zo te horen Pap was op ground zero(schrijf je dat zo??) geweest moet ook erg indrukwekkend zijn ,ze vermaken zich prima dus das ook goed om te horen.Nou ik stop voor nu even ,kijk al weer uit naar jullie nieuws en ga nu gewoon weer even een paar uurtjes werken haha Dikke kus Tineke

• 25 Oktober 2007 - 14:12

Daan:

He Nonie en Eduard,
    Leuk om te lezen dat alles goed met jullie gaat, klinkt goed hoor al die dingen die jullie al gezien en gedaan hebben.
    Geniet er nog lekker van!!
    Vanuit Tilburg nog geen spannend nieuws.
    Liefs Ber en Daan

• 25 Oktober 2007 - 15:59

Karin:

Het klinkt inderdaad spannend, maar super leuk! Ben heel benieuwd naar jullie ervaring!

X Karin

• 26 Oktober 2007 - 09:23

Kim En Maarten:

Hey,

wat een avonturen maken julie mee, geweldig zeg!!! En echt te gek die foto's, blijf me erover verbazen hoe mooi het daar is!

Met het huis is het nog effe spannend, we zijn nog druk in onderhandeling over de prijs en alle spullen die we eventueel me over kunnen nemen. Dinsdag gaan we nog een keertje kijken en dan hakken we de knoop door! Hun tegenbod is een wel prijs waar wij in ieder geval niet boven wilde gaan, en wat we al ongeveer in gedachten hadden, dus dat is al gunstig!!! Ik hou jullie op de hoogte. Jullie weten immers al het nieuws eerder daar dan wij hier!! geweldig! Misschien moeten we maar zo'n familie-site aanmaken!!

Jullie nog heel veel plezier daar en tot het volgende bericht!!

liefs xxxx

• 27 Oktober 2007 - 06:50

Laurens:

Hoi hoi,
    ik moest jullie van opa Prophitius de groeten doen. Ik print telkens voor beide Opa's jullie bericht uit. Ma neemt het dan voor opa Brink mee.Ze vinden het erg leuk te lezen hoe het met jullie gaat.

tot horens, groetjes.

• 27 Oktober 2007 - 10:30

Suzanne:

Hallo wereldverkenners!!
    Wat superleuk om zo te kunnen lezen wat jullie allemaal doen...ben beetje jaloers!! Hihi! Fijn dat ik op deze manier een beetje mee kan genieten!

Kussie
    Suzanne, Barry en Linne