32 graden, tropische regenbui - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van eduardenmanon - WaarBenJij.nu 32 graden, tropische regenbui - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van eduardenmanon - WaarBenJij.nu

32 graden, tropische regenbui

Door: Eduard

14 Maart 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal,

Jaaa, we zijn in Maleisie!!

Gisteren om 9.07 uur in Arnhem de trein naar Dusseldorf gepakt en daar de metro naar het vliegveld. We waren ruim op tijd, dus lekker relaxt aan de vakantie beginnen (met natuurlijk STARBUCKS!!).

Vlucht naar Dubai was prima. Goed eten, redelijke plek (beenruimte is toch altijd te weinig) en een eigen tv. Alleen de arabische ondertiteling was redelijk lastig, ach ja kleinigheidje hou je toch.

In Dubai was het helaas donker, maar de terminal was ook al indrukwekkend met al haar superdeluxe winkeltjes en de veelzijdigheid aan mensen die daar liepen te slenteren. Daarna de vlucht naar Kuala Lumpur, die ook prima was.

Dan eindelijk voet op Maleisische bodem gezet, jippie!! Met de trein naar de stad met een mooie zon en 32 graden, maar bij het uitstappen was de zon plotseling weg en barstte het los. Een tropische regenbui (die overigens verdacht lang aanhoudt)!!.
Maar we hebben vakantie, dus de (warme) douche maar over ons heen laten komen en naar ons hotel gelopen.

Kortom, alles super en we genieten al volop!

XX

• 14 Maart 2009 - 10:29

Hartger En Narda:

Yaaaa Laurens verslagen, als zijnde de eerste reactie! HIhiihi, heerlijk dat jullie nu genieten van het tropische weer, maar gelukkig kijken we vandaag naar dezelfde zon! Iedergeval als die bij jullie niet weer verstopt is achter een wolkendekje. Geniet en geniet en geniet, eindelijk vakantie.

Liefs

• 14 Maart 2009 - 16:50

Pap John:

Nou gelukkig een goede vlucht gehad.geniet er lekker van en weer snel een bericht van jullie vakantie gr pap en tineke

• 14 Maart 2009 - 17:54

Tineke:

Ha allebei!! Super dat jullie alweer veilig aangekomen zijn en nu kan het genieten en hopenlijk ook een beetje uitrusten beginnen!! De tropische regen maar op de koop toe nemen want hier regent het nu ook alweer alleen niet zo tropisch verder haha.Ik ga jullie weer volgen de komende tijd tussen de werkzaam heden door.Geniet maar fijn van al het moois daar en tot gauw Dikke kus xxx

• 14 Maart 2009 - 18:13

Pa En Ma:

Hallo lieve luitjes,geniet van jullie vakantie, wij gaan genieten van jullie verhalen en foto's.Kus van ons.

• 15 Maart 2009 - 08:45

Jans:

en ik geniet met jullie mee!

dikke kus

• 15 Maart 2009 - 10:50

Raymond En Inge:

Oh gaaf voor jullie! Eindelijk wordt een lang gekoesterde droom werkelijkheid. Geniet er maar lekker van en dan genieten wij lekker met jullie mee.
    Liefs Raymond en Inge

• 15 Maart 2009 - 18:04

Kim Maarten En Max:

Hey jongens,

gelukkig goed aangekomen, toch altijd ff spannend!!
    een heeeeeeeele fijne vakantie!! Geniet ervan!

Ps; geweldige foto's van Max!! Thanx

Liefs xxxxx van ons drietjes

• 16 Maart 2009 - 11:17

Mam En Huub:

Hey lieverds,

Toch fijn zo'n site, kunnen we jullie zo ongeveer van uur tot uur volgen. Fijn dat de vlucht goed verlopen is en nu maar genieten...

Tot gauw, XXX

• 16 Maart 2009 - 15:55

Tineke:

Ha wereldreizigers!! Wie weet waar jullie nu rondzwerven ,het is vast een stuk mooier dan in ons grijze kikkerlandje haha.Aangezien ik natuurlijk weer eens geen idee heb van het tijdverschil ga ik maar vast aan je verjaardag denken Eduard.Misschien is het daar al de 17de dus in dat geval VAN HARTE!!!Drink er lekker eentje (of 2,3,4 enz) op een nieuw fijn jaar met een goeie start met een nieuwe baan en dan drink ik er ook vast een paar op jou (jullie) Fijne dag dikke kus John en Tineke

• 17 Maart 2009 - 07:13

Mam En Huub:

Lang zal ie leven, lang zal ie leven, lang zal ie leven in de gloria, in de gloooooooria, in de gloooooooria. Hiep hiep hoera.
    Eduard van harte gefeliciteerd met je verjaardag en hopelijk een grote taart met kaarsjes erop!!!
    De dag is bij jullie al een tijdje bezig maar toch een hele fijne dag gewenst en heel veel plezier daar aan de ander kant van de wereld.

XXXX

• 17 Maart 2009 - 08:13

Willian En Laurens:

Hee broertje, van harte gefeliciteerd met je 24e verjaardag!!!!! En Manon natuurlijk gefeliciteerd met je vent!!!Is het alweer 24 jaar geleden dat ik samen met Hartger zondag 's morgens vroeg het bed uit moest en naar opa toe omdat er een broertje of zusje bij kwam. Het eerste wat ik nog weet dat je een behoorlijk rode kop had van het huilen. hahaha. Verder was je wel lief hoor. Je kon immers niet anders dan slapen, je luier vullen, huilen en drinken. Maar toen je begon te lopen, tja, toen was het gedaan met de rust. Als ik dan iets van lego had gebouwd, kwam jij het weer slopen. Dat is het voordeel als je de jongste bent, dan heb je geen last van kleine, slopende broertjes. Nou, ik zou zeggen geniet van je verjaardag in Maleisië!! Tot horens en groetjes van ons.

• 17 Maart 2009 - 08:43

Hartger:

GEFELICITEERD!!!!

Eduard gefeliciteerd en geniet, maar dat is op het moment niet zo moeilijk voor je...

• 17 Maart 2009 - 09:10

Dick:

He Eduard, kan niet goed zien welke dag het daar nu is, maar in ieder geval: Gefeliciteerd met je verjaardag!!

• 17 Maart 2009 - 17:53

Raymond En Inge:

Hey Eduard en Manon,

Eduard, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. Het wordt er vast eentje om niet te vergeten.
    Waarschijnlijk zijn jullie al in Taman Negara, en uit ervaring weten we dat het internet niet top is, dus hopelijk op tijd en anders een dag te laat: een hele fijne verjaardag!
    Vol smart wachten we op een nieuw bericht!